Kati Suun, Password, Õhtujuht, Äripäev
KATI SUUN ON TURUNDUSSTRATEEG, KES AITAB KLIENTI ETTEVÕTETEL LUUA STRATEEGIAID, SÕNUMEID JA SISU, MIS AITAVAD KLIENTI LEIDA, HOIDA JA KÕNETADA.
 Kati strateegiad baseeruvad kliendipsühholoogiale, nutikatele lahendustele erinevaid kommunikatsioonikanaleid kasutades ja eristuva klienditeeninduse pakkumisele. See kõik loob eristuvat kliendikogemust. See omakorda aitab kaasa uute klientide värbamisel lojaalseks püsikliendiks. 

– Konsultatsioonid ja nõustamine brändi ja brändingu osas

– Sisuloome ideed, copy ja reklaamide sõnumid

– Turundusstrateegiad, mis keskenduvad eristuvale kliendikogemusele 

Kliendid on võimsamad ja nende ootused on suuremad kui kunagi varem. Veebikaubanduse ja sotsiaalmeedia ajastul määrab kliendikogemus ettevõtte edukuse. Enam ei takista miski klienti teise ettevõtte poole pöördumast. Hea kliendikogemusega tuleb arvestada algusest peale – juba toote loomisel. Turundusstrateegiast kliendi leidmiseks püsikliendilepingu sõlmimise võimalusteni välja. Üha raskem on uut klienti leida, rääkimata tema kõnetamisest nii, et teda enda juures hoida. Suur kunst on luua kliendikogemuse tervik selliseks, et uus klient saaks eluaegseks fänniks – ometi on see targa turundusstrateegia, oma klienditeekonna tundmise ja unikaalse külalislahkuse keele loomisel võimalik.

Scroll to Top