MENTORPROGRAMMID

KES ON KATI SUUN?

Kati Suun on vaimse enesejuhtimise teemaliste raamatute autor ja teadliku mõtteviisi edendaja. Kati õpetab Eesti Sisekaitseakadeemias vaimset enesejuhtimist ja loob programme, mis toetavad inimese vaimse enesejuhtimise oskusi. Minu töö eesmärk on aidata inimestel muuta suhtumist iseendasse, seada uusi eesmärke ja saavutada tulemusi läbi sisemise motivatsiooni leidmise ja teadlikku produktiivsuse.

 

Kati töötab teadliku mõtteviisi ja isiklikku arengut toetava mentorina ka inimestega individuaalselt. Intensiivsemad mentorprogrammid kestavad reeglina 1-3 kuud, põhjalikumad aga 6-12 kuud.

Teadliku mõtteviisi mentorina aitab Kati sul juhendatult heita sügavama pilgu enda sisse, teadvustada ja hinnata oma väärtusi, hoiakuid ja käitumisharjumusi, teha vajadusel korrektuure ning seada sihte enda käitumise muutmiseks.

Isiklik areng ei ole mõeldav ilma igapäevase vaimse enesejuhtimise oskuste arendamiseta. Kõik algab eneseanalüüsist, eesmärgi seadmisest, õige motivatsiooni liigi leidmisest ja vanadest sissekulunud mõttemustrite äratundmisest ja nende muutmisest.

Teadlik mõtteviis aitab aru saada, millised sisemised takistajad meil enda positiivse muudatuse teekonnal ees seisavad ning kuidas neist üle olla.

KAS MENTORPROGRAMMID ON SINU JAOKS?

Igapäevaselt valitseb segadus ja tunne, nagu ootaks midagi? Sa ei tea täpselt, mida sa tahad, tunned et peaks muutuma, aga ei oska ise kuidagi edasi minna?

Muutuste protsessis ongi nii, et seistes on turvaline ja julge, aga samas on pidevalt sisetunne, et peaks kasvama, tahaks muutuda. Seistes on selgus, aga me ei kasva. Kasvades aga tunneme segadust. Eks igaüks on meist tundnud seda ürgset tunnet liikuda, aga ega elu siis suunda ju meile kätte ei anna. Nii jooksemegi hooga peaga vastu seina ja põrkame vanasse tuttavlikku turvatsooni tagasi. Lepime sellega mis on.

  • Segadus on tunne, mis ütleb meile, et asjad võiksid olla teisiti. Teadlik mõtteviis aitab meil välja selgitada, mis täpselt peaks olema teisiti. Siin tuleb mängu sihipärane mõtteviis.
  • Sihipärane mõtteviis eesmärgi ning annab vajalikud tööriistad, et seda eesmärki täita ja aitab selle seina seal maha lammutada.
  • Teadlik mõtlemine aitab jõuda arusaamiseni ja arusaamine aitab meid tulemusteni.
  • Kui suund on käes, siis aitab teadlik mõtteviis sind innustada ehk leida just sinule sobiva motivatsiooniliigi tegutsemiseks.
  • Innustav mõtteviis aitab sul olla üle sinu sisemistest takistajatest.
  • Nii saad hakata juhtima oma kaua oodatud isikliku muutust

TEADLIKU MÕTTEVIISI KIIRABI ( BRONEERI AEG)

⋄ Sobib sulle, kui valitsev tunne on segadus.
⋄ Sa ei tea päris täpselt millest see tingitud on, kus sa olla tahad, aga tunnistad, et tunned rahulolematust oma praeguse eluga. ⋄ Ühekordne kohtumine, mis ilmselt ei aita sul jäädavalt suhtumist iseendasse ja oma võimetesse muuta, küll aga saame teha esimese kohtumise mingil kindlal teemal, milles abi vajad.
⋄ Olgu selleks eesmärgi seadmine, ajajuhtimine ja produktiivsuse tõstmine, stress ja stressijuhtimine või mistahes muu vaimse enesejuhtimise alla käiv teema. KESTUS: 2 TUNDI

LÜHENDATUD MENTORPROGRAMM "KUS, MIKS, KUHU, KUIDAS?" ( 1 kuu )

⋄ Sobib sulle, kui tahad oma elus viia läbi mingi teatud muutuse ja soovid alustamiseks minu kui mentori tuge.
⋄ Neljast kohtumisest ja individuaalõppest koosnev mentorprogramm, mis aitab sul aru saada: kus sa täna oled, mis mõtteviis sind siia toonud on, kuidas uut mõtteviisi omandada ja uusi eesmärke seada ning kuidas vajalikku muutust juhtida.

KESTUS: 1 KUU

INDIVIDUAALNE "MINAPILDI RESTART" ( 3 KUUD )

⋄ Sobib sulle, kui soovid viia läbi mistahes positiivse muudatuse oma elus ja soovid teekonna vältel minu, kui mentori, tuge ja nõustamist.
⋄ Individuaalne mentorprogramm, kus olen mina sinu kõrval sinu muutuste teekonnal. Käime programmis läbi kõik vajalikud muutuste 12 alateemat – eesmärgi seadmisest muutuse loomiseni.
⋄ Kohtumisi on kokku 12 ( 1,5 tundi korraga) ja sisaldab ka iseseisvaid ülesandeid ja praktilisi harjutusi.
⋄ Teekonnal omandad: Enesemotivatsiooni ja isiklike eesmärkide seadmise oskuse; Stressi juhtimise; Praktilised tõhusad ajakasutuse tehnikad; oskuse enda käitumist ja hoiakuid ära tunda ja muuta; paindliku emotsionaalsuse ja emotsioonide juhtimise kunsti; teadmised tervise hoidmise kohta; lõõgastumistehnikad.
⋄ Soovitatav osaleda koolitajatel, juhtidel - kõigil, kes peavad toetama oma meeskonda või juhendatavaid ka vaimse tervise teemadel KESTUS: 3 KUUD