🎤 AVASIN ÄRIPÄEVA TEENINDUSKONVERENTSI

Oli au ja tänases kriisiolukorras ka suur vastutus olla Äripäeva Teeninduskonverentsi avaesineja. Lisaks enesearengu valdkonnas toimetamisele räägin kaasa ka erialastel teemadel ja tahtsin öelda, et meil on tegelikult suurepärane võimalus teha üks ühine suuremat sorti restart külalislahkuse valdkonnas. „Uus luksuskaup on kindlasti soe ja siiras inimkontakt ja me kõik oleme valdkonniti samal stardijoonel – seega

Read More »

🎤 PIKK INTERVJUU BUDUAARIGA

„Vahepeal käisin ma oma eluga põhjas ära – nüüd olen tagasi ja tugevam kui kunagi varem,“ ütleb koolitaja ja suhtumistreener Kati Suun (32), kes on tänaseks kogenud rohkem kui mõni meist terve elu jooksul. Noor naine on julgenud palju öelda ka ”ei” – eelkõige olukordadele, millest paljud meist unistavad. Miks siis? Loe artiklit terves mahus

Read More »

✍ KIRJUTAN BUDUAARIS RESTARDIST

Alles kuulutasin mõned kuud tagasi, kui suurepärane on see maailm ja kui väga on vedanud, et olen end peale suuremat sorti läbipõlemist jälle üles ehitanud. Tänaseks saan paari aasta töö korstnasse kirjutada, sest tänu Covid-19 viirusest tekitatud eriolukorrale olen tagasi oma tegemistega nullpunktis. Ainuke erinevus eelmisest korrast on see, et koos minuga on stardijoonel kogu

Read More »

✍ KIRJUTAN ÄRIPÄEVAS KLIENTIDE ERISTAMISEST

Teenindajad, ärge kartke kliendi villaseid sokke, dressipükse ja pleekinud parkatKoolitaja Kati Suuni külalislahkuse kokkuvõte aasta 2019 kohta on lisavaatenurk iseenda algatatud kampaaniale „ei klienditeenindaja kiusamisele“. Tema väikese case-study tulemusena selgus, et eelpool mainitud kampaania kõrval peaks siiski käima samaaegselt üleskutse „ei dressipükstes kliendi kiusamisele.“ Kati Suun räägib oma kogemusloo. LOE EDASI: https://www.kaubandus.ee/arvamused/2019/12/13/teenindajad-arge-kartke-kliendi-villaseid-sokke-dressipukse-ja-pleekinud-parkat

Read More »

✍ KIRJUTAN BESTSALES PÜSIKLIENDI SAAMISEST

Kuidas saab ühest kliendist pettunud tarbija ja teisest tulihingeline fänn?Ettevõtete konkurents on tihe ja ettevõtted tähtsustavad üha enam kliendikogemuse loomist ja kliendi lojaalsuse hoidmist. Selleks kasutatakse kliendikogemuse suunamise erinevaid faase, mida pakutakse erinevate kommunikatsioonikanalite kaudu. LOE EDASI 👇 https://www.bestsales.ee/uudised/2019/10/21/kuidas-saab-uhest-kliendist-pettunud-tarbija-ja-teisest-tulihingeline-fann

Read More »

🎤 KÜLAS HAKKAME TEGUTSEMA PODCASTIS

Hakkame tegutsema tutvustas mind nii 🙂 Kati on ambitsioonikas noor naine, kellel on plaanis suuri asju korda saata ja 40-aastaselt jumalaks kandideerida. Praegu tegeleb ta aga klienditeenindajate koolitamisega, meeskonna coachinguga ja suhtumistreeninguga. Kati on väga uudishimulik elu vastu. Ta nimetab end story-telleriks ja ajuhäkkeriks. Ta toob välja aju programmeerimise, positiivselt meelestatuse ja eneseväärtustamise olulisuse –

Read More »

🎤 POSTITUS, MIS JÕUDIS 1,5 MILJONI VAATAMISENI

Siis kui näitad pma facebooki eraseinal korraks keskmist sõrme ja lõpuks näeb seda üle 1,5 miljoni inimese… Jagasin facebookis oma seinal mõned päevad tagasi oma kogemust, mitte kehva klienditeeninduse kohta vaid hoopis kehva kliendi kohta. See, kui paljudele minu mõte korda läks on üsna uskumatu! Ilmselgelt on see ühiskonnas probleem. POSTITUS. Andke andeks pildi eest,

Read More »

✍ KIRJUTAN BESTMARKETINGIS KLIENDITEENINDUSEST

Kati Suuna missiooniks on muuta Eesti klienditeenindus paremaks. Tema lähenemise taga on Walt Disney poolt väljatöötatud meetod, mille kohaselt tagab ettevõttele edu erakordne klienditeenindus. Disney teenindusmudeli järgi koosneb kvaliteetse teeninduse tsükkel kolmest punktist – viisakus, show ja efektiivsus. Neid põhimõtteid peaksid Suuna sõnul klienditeenindajad peensusteni lihvima, sest just erakordne klienditeenindus on see, mis toob tippjuhid

Read More »

✍ KUIDAS ME ERIVAJADUSTEGA LASTELE 12 000 EURI SAIME

Kuidas üks pisike lause võib kaasa tuua uskumatud pöörded ehk lugu sellest, kuidas nähtamatud Lõuna-Eesti lapsed jalanõud jalga saavad. Teate, kuidas seto kaupleb? Nii, et tema ei kaota ja teine pool võidab. Kauplesin novembris Gaselli Kongressi lavale esinema Liina Lokkot. Tema selle peale: “Tead Kati, minul ei ole seal laval midagi teha. Mis see muudab?”. Mina

Read More »

✍ KIRJUTAN BESTMARKETINGIS KLIENDI TEEKONNAST

Paku elamust – see on ainus, mis eristab NewVoiceMedia uuringute järgi kaotavad USA ettevõtted halva klienditeeninduse tõttu igal aastal pea 41 miljardit dollarit. Kantar Emori uuringute järgi neelasid eelmisel aastal Facebook ja Google Eesti ettevõtetelt 13 miljonit reklaamiraha. Enamus reklaamikampaaniad ja tasulisi reklaame on üles ehitatud selleks, et püüda uusi kliente, samal ajal kui juba

Read More »

🎤 200-LE NOORELE VAIMSEST TERVISEST

Täitsa tore, pisut piinlik aga hästi tähtis postitus. 👇 Kes mind natukene tunneb, ei saa ilmselt kunagi aru, millega ma parasjagu täpselt tegelen, sest ma teen kõike. Ja teengi, sest mulle meeldib kõike teha. Teen, kui tahan. Olen enda suhtes nõudlik – elus olen seadnud endale kõrged eesmärgid. Aga, kes mind pisut rohkem tunneb, teab ka

Read More »

🎤 KÜLAS JUHTIMISBLOGI PODCASTIS

“Ma olen tänaseks kokku seitse aastat erinevate juhtidega erinevaid ettevõtteid üles ehitanud ja alati tuleb välja üks asi – probleem on juhis. Ma olen aastatega teinud palju teeninduskoolitusi ja kui ma siis lähen ettevõtetesse, siis lõpuks mida ma tegelikult seal teen, on ikkagi meeskonna coaching. Mis tähendab siis seda, et ma sisuliselt olen juhi aseaine.

Read More »

🎤 ESINEMINE FESTIVAL “VÕNGE”

See positus on minu aitäh Festivalile Võnge. Tore oli lihtsalt olla, jutustada, ürgmetsas jalutada ja oma mõtteid mõelda. Hea oli mereääres kivil istudes korraks enda sisse vaadata ja homset sisse hingata. Tore oli, et imepäraselt kokku seatud helide valik viis rändama aga samas tõi nii kohale. Mina tänan. Käisin nädalavahetusel Altjal, maalilises kalurikülas. Mind paluti

Read More »

✍ ÄRIPÄEVALE INTERVJUU ANDRUS VAARIKUGA

Mul oli au korraldada Äripäeva Gaselli Kongressi ja selleks palusin oma külaliste ette lavale Andrus Vaariku. Lihtsalt sellepärast, et saaksin talle Linnateatrisse külla minna, et uurida, mis on õnn ja kuidas ja kas inimene kunagi üldse õnnelikuks saab. ÄRIPÄEVA RAADIO ➤ Eesti esivaimustuja on leidnud oma ränioru. Kui tavaliselt näeme Andrus Vaarikut laval maski taga,

Read More »

✍ ÄRIPÄEVALE VIDEOINTERVJUU MAGNETIC MRO TEGEVJUHIGA

Magnetic MRO plaanib osta konkurendiEestisse läbi aegade suurima Hiina investeeringu toonud Magnetic MRO plaanib osta ära konkurendi Euroopast. Lennukite hooldusega tegeleva Magnetic MRO juht Risto Mäeots ütles, et iga ettevõtte kasv on kinni julguses ja oskuses teisiti mõelda. Tema sõnul piirab väikesi riike ja siinseid inimesi see, et ei julgeta mõelda nii-öelda kastist välja. „Võtadki

Read More »

✍ ÄRIPÄEVALE INTERVJUU LIINA LOKKOGA

ÄRIPÄEV.EE ➤ Mary Poppinsi süda ja Margus Linnamäe juhtimiskool Mis juhtub siis, kui naisel sees Mary Poppinsi süda ja läbitud Margus Linnamäe juhtimiskool, aga käes ka isiklik kogemus, kuidas Downi sündroomiga tütar tavakoolis kohanema õpetada? Temast saab kaasava hariduse tuline eestkõneleja…

Read More »

✍ ÄRIPÄEVALE INTERVJUU RAIT RATASEPAGA

ÄRIPÄEV.EE ➤ Läbipõlenud advokaadist maailmarekordi omanikuks Juristiks õppinud ultrasportlane Rait Ratasepp töötas advokaadibüroos puhkusi välja võtmata viis aastat, pea seitse päeva nädalas. Tema maailm muutus, kui sõber ta Hawaiile treeningulaagrisse kutsus.

Read More »
Scroll to Top