✍ KIRJUTAN ÄRIPÄEVAS KLIENTIDE ERISTAMISEST

Teenindajad, ärge kartke kliendi villaseid sokke, dressipükse ja pleekinud parkat
Koolitaja Kati Suuni külalislahkuse kokkuvõte aasta 2019 kohta on lisavaatenurk iseenda algatatud kampaaniale „ei klienditeenindaja kiusamisele“. Tema väikese case-study tulemusena selgus, et eelpool mainitud kampaania kõrval peaks siiski käima samaaegselt üleskutse „ei dressipükstes kliendi kiusamisele.“ Kati Suun räägib oma kogemusloo.

LOE EDASI:

https://www.kaubandus.ee/arvamused/2019/12/13/teenindajad-arge-kartke-kliendi-villaseid-sokke-dressipukse-ja-pleekinud-parkat

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Scroll to Top