BESTMARKETINGIS KLIENDITEENINDUSEST

Kati Suuna missiooniks on muuta Eesti klienditeenindus paremaks. Tema lähenemise taga on Walt Disney poolt väljatöötatud meetod, mille kohaselt tagab ettevõttele edu erakordne klienditeenindus.

Disney teenindusmudeli järgi koosneb kvaliteetse teeninduse tsükkel kolmest punktist – viisakus, show ja efektiivsus. Neid põhimõtteid peaksid Suuna sõnul klienditeenindajad peensusteni lihvima, sest just erakordne klienditeenindus on see, mis toob tippjuhid kasvõi sinu kodukööki pannkoogile. Suunaga just nii läkski – tema koolitusmaja oli nii eriline, et inimesed olid valmis järgnema talle nii tema koju kui ka metsa.

Milline on Sinu taust ja, mis ajendas Sind tegelema parema klienditeeninduse väljatöötamisega?

……

LOE EDASI 👇

https://www.bestmarketing.ee/uudised/2019/08/23/kuidas-luua-head-kliendielamust

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Scroll to Top