Klienditeenindus, covid-19 ja eriolukorrast Äripäevas

9 sammu, kuidas luua klienditeenindus, mis aitab kliente enda juures hoida Külalislahkuse ekspert Kati Suun tõi Äripäeva Teeninduskonverentsil välja 9 sammu, millele peab täna klienditeenindus keskenduma, et kliente enda juures hoida. Ta rääkis, et täna on suurepärane võimalus teha restart klienditeenindus valdkonnas. „Uus luksuskaup on kindlasti soe ja siiras inimkontakt ja me kõik oleme valdkonniti

Read More »

Läbipõlemine ja depressioon – põhjalik lugu minust ajakirjas Buduaar

KATI SUUN: ”Kaotades kõik, kuid leides iseend ehk lugu sellest, miks toimus nii ilusas elus totaalne läbipõlemine” „Vahepeal käisin ma oma eluga põhjas ära – nüüd olen tagasi ja tugevam kui kunagi varem,“ ütleb koolitaja ja suhtumistreener Kati Suun (32), kes on tänaseks kogenud depressiooni, teab mis on läbipõlemine ja ka seda, kuidas tänaseks sellest

Read More »

Minapildi Restart, Covid-19 Ja Eneseareng. Sinu Aeg Muutuda!

Minapildi restart – selleks on parim aeg! Tänaseks saan paari aasta töö korstnasse kirjutada, sest tänu Covid-19 viirusest tekitatud eriolukorrale olen tagasi oma tegemistega nullpunktis. Ainuke erinevus eelmisest korrast on see, et koos minuga on stardijoonel kogu maailm. Meil kõigil on täna võrdsed võimalused oma maailma muuta – esmalt iseenda oma. Kuidas meil siis isolatsioonis

Read More »

Kati Suun ja tema lugu enda üles ehitamisest postimehes

Kati Suun ja tema lugu: elus hoiab õigel teel selge minapilt sellest, kes sa oled ja teadmine, et mõtted muudavad meie maailma. Huawei projekti “Kõige võimsam lugu oled sina ise” kangelane, kirjanik ja koolitaja Kati Suun on oma vastaseisust läbipõlemise ja bipolaarse häire diagnoosist tervenemisega õppinud, et elus hoiab õigel teel selge minapilt sellest, kes

Read More »

Äripäev – Suur test: klientide eristamine

Teenindajad, ärge kartke kliendi villaseid sokke, dressipükse ja pleekinud parkatKoolitaja Kati Suuni külalislahkuse kokkuvõte aasta 2019 kohta on lisavaatenurk iseenda algatatud kampaaniale „ei klienditeenindaja kiusamisele“. Tema väikese case-study tulemusena selgus, et eelpool mainitud kampaania kõrval peaks siiski käima samaaegselt üleskutse „ei dressipükstes kliendi kiusamisele.“ Kati Suun räägib oma kogemusloo. LOE EDASI: https://www.kaubandus.ee/arvamused/2019/12/13/teenindajad-arge-kartke-kliendi-villaseid-sokke-dressipukse-ja-pleekinud-parkat

Read More »

Bestsales – Kuidas saada püsiklienti?

Kliendikogemus ehk kuidas saab ühest kliendist pettunud tarbija ja teisest tulihingeline fänn? Kliendikogemus on võtmesõna? Jah. Ettevõtete konkurents on tihe ja ettevõtted tähtsustavad üha enam kliendikogemuse loomist ja kliendi lojaalsuse hoidmist. Selleks kasutatakse kliendikogemuse suunamise erinevaid faase, mida pakutakse erinevate kommunikatsioonikanalite kaudu. Miks jääb kliendikogemuse teekond poolikuks? Hea kliendikogemuse saamiseks peaks ettevõte pakkuma oma kliendile

Read More »

Hakkame tegutsema – Kuidas ma 40-selt jumalaks kandideerin

Hakkame tegutsema tutvustas mind nii 🙂 Kati on ambitsioonikas noor naine, kellel on plaanis suuri asju korda saata ja 40-aastaselt jumalaks kandideerida. Praegu tegeleb ta aga klienditeenindajate koolitamisega, meeskonna coachinguga ja suhtumistreeninguga. Kati on väga uudishimulik elu vastu. Ta nimetab end story-telleriks ja ajuhäkkeriks. Ta toob välja aju programmeerimise, positiivselt meelestatuse ja eneseväärtustamise olulisuse –

Read More »

Kliendikogemus mille viisin 1,5 miljoni inimeseni

Siis kui näitad pma facebooki eraseinal korraks keskmist sõrme ja lõpuks näeb seda üle 1,5 miljoni inimese… Jagasin facebookis oma seinal mõned päevad tagasi oma kogemust, mitte kehva klienditeeninduse kohta vaid hoopis kehva kliendi kohta. See, kui paljudele minu mõte korda läks on üsna uskumatu! Ilmselgelt on see ühiskonnas probleem. POSTITUS. Andke andeks pildi eest,

Read More »

Bestmarketing – Klienditeenindusest!

Kati Suuna missiooniks on muuta Eesti klienditeenindus paremaks. Tema lähenemise taga on Walt Disney poolt väljatöötatud meetod, mille kohaselt tagab ettevõttele edu erakordne klienditeenindus. Disney teenindusmudeli järgi koosneb kvaliteetse teeninduse tsükkel kolmest punktist – viisakus, show ja efektiivsus. Neid põhimõtteid peaksid Suuna sõnul klienditeenindajad peensusteni lihvima, sest just erakordne klienditeenindus on see, mis toob tippjuhid

Read More »

Heategevus – 12 000 euri Lõuna-Eesti lastele

Kuidas üks pisike lause võib kaasa tuua uskumatud pöörded ehk lugu sellest, kuidas nähtamatud Lõuna-Eesti lapsed jalanõud jalga saavad. Teate, kuidas seto kaupleb? Nii, et tema ei kaota ja teine pool võidab. Kauplesin novembris Gaselli Kongressi lavale esinema Liina Lokkot. Tema selle peale: “Tead Kati, minul ei ole seal laval midagi teha. Mis see muudab?”. Mina

Read More »

Bestmarketing – Kliendi teekond

Paku elamust – see on ainus, mis eristab NewVoiceMedia uuringute järgi kaotavad USA ettevõtted halva klienditeeninduse tõttu igal aastal pea 41 miljardit dollarit. Kantar Emori uuringute järgi neelasid eelmisel aastal Facebook ja Google Eesti ettevõtetelt 13 miljonit reklaamiraha. Enamus reklaamikampaaniad ja tasulisi reklaame on üles ehitatud selleks, et püüda uusi kliente, samal ajal kui juba

Read More »

Loengud noortele

Täitsa tore, pisut piinlik aga hästi tähtis postitus. 👇 Kes mind natukene tunneb, ei saa ilmselt kunagi aru, millega ma parasjagu täpselt tegelen, sest ma teen kõike. Ja teengi, sest mulle meeldib kõike teha. Teen, kui tahan. Olen enda suhtes nõudlik – elus olen seadnud endale kõrged eesmärgid. Aga, kes mind pisut rohkem tunneb, teab ka

Read More »

Juhtimisblogis juhtimisest ja teenindusest

“Ma olen tänaseks kokku seitse aastat erinevate juhtidega erinevaid ettevõtteid üles ehitanud ja alati tuleb välja üks asi – probleem on juhis. Ma olen aastatega teinud palju teeninduskoolitusi ja kui ma siis lähen ettevõtetesse, siis lõpuks mida ma tegelikult seal teen, on ikkagi meeskonna coaching. Mis tähendab siis seda, et ma sisuliselt olen juhi aseaine.

Read More »

Festival Võnge laval

See positus on minu aitäh Festivalile Võnge. Tore oli lihtsalt olla, jutustada, ürgmetsas jalutada ja oma mõtteid mõelda. Hea oli mereääres kivil istudes korraks enda sisse vaadata ja homset sisse hingata. Tore oli, et imepäraselt kokku seatud helide valik viis rändama aga samas tõi nii kohale. Mina tänan. Käisin nädalavahetusel Altjal, maalilises kalurikülas. Mind paluti

Read More »

Äripäevale – intervjuu Andrus Vaarikuga

Mul oli au korraldada Äripäeva Gaselli Kongressi ja selleks palusin oma külaliste ette lavale Andrus Vaariku. Lihtsalt sellepärast, et saaksin talle Linnateatrisse külla minna, et uurida, mis on õnn ja kuidas ja kas inimene kunagi üldse õnnelikuks saab. ÄRIPÄEVA RAADIO ➤ Eesti esivaimustuja on leidnud oma ränioru. Kui tavaliselt näeme Andrus Vaarikut laval maski taga,

Read More »

Äripäevale – Intervjuu Eva Palmiga

Superstaaride maaletooja astub varjust välja “Keerulisi hetki on olnud palju, kus olen mõelnud, miks ma seda teen ja kas mul on seda kõike vaja – siis aga heliseb telefon ja töö läheb edasi,” kirjeldas Eva Palm promootori tööd.   Mida on ühist Rammsteinil, Foo Fightersil, Red Hot Chili Peppersil, Bon Jovil, Guns N’ Roses’il ja Metallical?

Read More »

Äripäevale Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots

Magnetic MRO plaanib osta konkurendi   Eestisse läbi aegade suurima Hiina investeeringu toonud Magnetic MRO plaanib osta ära konkurendi Euroopast. Lennukite hooldusega tegeleva Magnetic MRO juht Risto Mäeots ütles, et iga ettevõtte kasv on kinni julguses ja oskuses teisiti mõelda. Tema sõnul piirab väikesi riike ja siinseid inimesi see, et ei julgeta mõelda nii-öelda kastist

Read More »

Äripäevale intervjuu Liina Lokkoga

Mary Poppinsi süda ja Margus Linnamäe juhtimiskool Mis juhtub siis, kui naisel sees Mary Poppinsi süda ja läbitud Margus Linnamäe juhtimiskool, aga käes ka isiklik kogemus, kuidas Downi sündroomiga tütar tavakoolis kohanema õpetada? Temast saab kaasava hariduse tuline eestkõneleja. Töökaaslaste poolt Mary Poppinsiks ristitud Liina Lokko on asutanud mitu edukat ettevõtet, mis pakuvad erivajadustega lastele tugiteenuseid.

Read More »
Scroll to Top